Pozycjonowanie stron to wiele prac ,które dążą do zwiększenia widoczności stron w bezpłatnych wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyżej strona wyświetla się w wynikach wyszukiwania, tym więcej odwiedzin na witrynie, co w rezultacie powinno skutkować zwiększeniem przychodów firmy. Kolejnym atutem tego działania jest budowa rozpoznawalności brandu, produktu czy też usługi.
Algorytm Google klasyfikuje każdą stronę www pod kątem około 200 rozmaitych faktorów. Wynik tej ewaluacji decyduje o tym, na którym miejscu strona lub jej podstrona pojawi się w SERP na daną frazę. Za główne czynniki rankingowe profesjonaliści ds. SEO uważają np. responsywność, linkowanie (off-site i on-site), a także jakość contentu.
Wyszukując w przeglądarce Google jakąkolwiek frazę, użytkownikowi zostanie przedstawiony wykaz stron, których treść została uznana za najdokładniejszą odpowiedź na powyższe zapytanie. Które strony pojawią się w wynikach na pierwszych pozycjach? Najczęściej te, których zawartość jest starannie nasycona poprawnymi słowami kluczowymi. a jednocześnie unikalna. Na pozycje nie bez wpływu jest też poprawnie wykonane kodowanie, szybkość wczytywania się witryny (zarówno w wersji na mobile, jak i desktopowej), a także jakość portali www kierujących linki do naszej strony.
Czy warto przekazać pozycjonowanie sklepu lub strony internetowej zewnętrznemu podmiotowi?
Google regularnie dostraja algorytm, w związku z tym warto przekazać pozycjonowanie stron oraz sklepów www specjalistom. Trafnym wyborem jest agencja SEO, która ma kilkuletnie doświadczenie w tym obszarze. W takich firmach zatrudnionych jest wielu specjalistów nie tylko od SEO, ale też marketingu internetowego i projektowania stron. Pozostawiając pozycjonowanie zewnętrznej agencji zaoszczędzone czas i środki można zaprząc w inne działania, które dodatkowo zwiększą przychód firmy.
Do kogo adresowana jest oferta pozycjonowania sklepów oraz stron internetowych?
Pozycjonowanie to przede wszystkim usługa skierowana do właścicieli stron www, które służą do ekspozycji i sprzedaży usług lub wyrobów przedsiębiorstwa. Decydując się dowolną działalność nieroztropnie jest w dzisiejszych czasach nie posiadać strony firmowej bądź ją utworzyć, lecz nie dbać o jej pozycjonowanie. Biznes to ciągłe starania o pozyskanie nowych klientów. Według statystyk prawie 97% osób poszukuje online informacji o lokalnych markach, co wyraźnie pokazuje do jak ogromnej grupy odbiorców można w ten sposób dotrzeć. A pojawienie się adresu sklepu lub strony w Top3 wyników wyszukiwania niesamowicie zwiększa prawdopodobieństwo, iż konsument skorzysta z naszych usług.
Adres firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]