WordPress stał się w minionych latach tak szeroko rozpowszechnionym systemem zarządzania treścią, iż ilość witryn i sklepów działających z jego użyciem szacuje się aktualnie na setki milionów. Powszechność korzystania z tego CMS-a powoduje, iż strony oparte na WordPressie bywają popularnym celem ataków hakerów. W razie zainfekowania strony, konieczne jest czyszczenieCzytaj więcej

Sieć to miejsce, gdzie niezmiernie szybko udaje się wyszperać informacje na każdy temat. Internauci upodobali sobie szczególnie pytanie w Google o tematy zdrowotne, nierzadko wręcz poprzedzając definitywną decyzję o wizycie u specjalisty długim myszkowaniem w sieci w celu własnoręcznego znalezienia rozwiązania problemu. Jednak czy to dobry sposób stosowania wiedzy zamieszczanejCzytaj więcej

By konsument odkrył twoją działalność musisz nie tylko posiadać stronę firmową, lecz także zatroszczyć się o jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Do tego bardzo ważna jest treść strony i to czy systematycznie publikowane są na niej nowe rzetelne i użyteczne dla klienta artykuły. Ale nie wolno także pominąć tzw. linkCzytaj więcej

Rich content, czyli bogata treść, to rozbudowane opisy produktowe, które zawierają nie tylko tekst, ale też zdjęcia, infografiki i animacje. Sprawdź, dlaczego warto stosować rich content, co powinien zawierać i jakie cele realizuje. Co to jest Customer Experience? Duża konkurencja wśród sklepów internetowych sprawia, że cena produktu przestaje być najważniejszymCzytaj więcej

Choć Małopolska to jedno z najmniejszych województw w naszym kraju, ma ono mnóstwo do zaoferowania zarówno turystom z innych części kraju, jak i zza granicy. Dzieje się tu wiele, toteż nieraz z trudem można odnaleźć się w gąszczu informacji o bieżących eventach kulturalnych czy sportowych oraz godnych zwiedzenia atrakcjach wCzytaj więcej

Dobra widoczność w wynikach wyszukiwania, prawidłowa optymalizacja strony internetowej czy świetnie przemyślany i wdrożony UX nie zawsze przekłada się na wysokie ROI, czyli zysk z inwestycji. Często klient wchodzi na stronę główną firmy, przeklikuje ją, a potem szybko opuszcza nie dokonując zakupu. Jak zatem nie tylko ściągnąć na swoją stronęCzytaj więcej

Jeśli na twojej stronie znajdują się listy pytań i odpowiedzi lub prowadzisz forum, na którym użytkownicy mogą udzielać odpowiedzi na zadawane pytania, warto zadbać o to, by opisać te informacje za pomocą danych strukturalnych. O tym, kiedy dokładnie powinno się je wdrażać oraz jakie mają zastosowanie, dowiesz się z tegoCzytaj więcej

Sitemapa to plik zawierający listę adresów w danej domenie. Pomaga ona robotom Google w poruszaniu się po jej zawartości, dzięki czemu są one w stanie szybciej dotrzeć do stron, na których zaindeksowaniu nam zależy. O tym, jak ją wygenerować oraz jakie narzędzia mogą być w tym pomocne, dowiesz się zCzytaj więcej

Zgodnie z definicją internetowego wydania Słownika Języka Polskiego PWN audyt to ewaluacja spółki, przedsiębiorstwa lub firmy pod kątem rozmaitych aspektów, np. organizacyjnych i finansowych, jak również ocena perspektyw dalszego rozwoju. Co, mając na uwadze powyższe, oznacza zatem audyt SEO? Jest to gruntowna analiza strony internetowej, oceniająca przeróżne jej elementy, jakCzytaj więcej

Gdy masz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę www, niewątpliwie z czasem myślisz nad tym, jakie działania podjąć, aby pojawiała się ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Wiadomo przecież, iż współcześnie widoczność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, ponieważ to właśnie stąd wielu klientów po raz pierwszy dowieCzytaj więcej