Choć małopolskie jest jednym z mniejszych województw w naszym kraju, ma ono mnóstwo do zaoferowania zarówno turystom z innych regionów kraju, jak i zza granicy. Dzieje się tu wiele, więc zdarza się, że z trudem można znaleźć coś dla siebie w potopie informacji o godnych zobaczenia zabytkach oraz zbliżających sięCzytaj więcej

WordPress stał się w minionych latach tak szeroko rozpowszechnionym systemem zarządzania treścią, iż ilość witryn i sklepów działających z jego użyciem szacuje się aktualnie na setki milionów. Powszechność korzystania z tego CMS-a powoduje, iż strony oparte na WordPressie bywają popularnym celem ataków hakerów. W razie zainfekowania strony, konieczne jest czyszczenieCzytaj więcej

Sieć to miejsce, gdzie niezmiernie szybko udaje się wyszperać informacje na każdy temat. Internauci upodobali sobie szczególnie pytanie w Google o tematy zdrowotne, nierzadko wręcz poprzedzając definitywną decyzję o wizycie u specjalisty długim myszkowaniem w sieci w celu własnoręcznego znalezienia rozwiązania problemu. Jednak czy to dobry sposób stosowania wiedzy zamieszczanejCzytaj więcej

By konsument odkrył twoją działalność musisz nie tylko posiadać stronę firmową, lecz także zatroszczyć się o jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Do tego bardzo ważna jest treść strony i to czy systematycznie publikowane są na niej nowe rzetelne i użyteczne dla klienta artykuły. Ale nie wolno także pominąć tzw. linkCzytaj więcej

Rich content, czyli bogata treść, to rozbudowane opisy produktowe, które zawierają nie tylko tekst, ale też zdjęcia, infografiki i animacje. Sprawdź, dlaczego warto stosować rich content, co powinien zawierać i jakie cele realizuje. Co to jest Customer Experience? Duża konkurencja wśród sklepów internetowych sprawia, że cena produktu przestaje być najważniejszymCzytaj więcej

Choć Małopolska to jedno z najmniejszych województw w naszym kraju, ma ono mnóstwo do zaoferowania zarówno turystom z innych części kraju, jak i zza granicy. Dzieje się tu wiele, toteż nieraz z trudem można odnaleźć się w gąszczu informacji o bieżących eventach kulturalnych czy sportowych oraz godnych zwiedzenia atrakcjach wCzytaj więcej

Dobra widoczność w wynikach wyszukiwania, prawidłowa optymalizacja strony internetowej czy świetnie przemyślany i wdrożony UX nie zawsze przekłada się na wysokie ROI, czyli zysk z inwestycji. Często klient wchodzi na stronę główną firmy, przeklikuje ją, a potem szybko opuszcza nie dokonując zakupu. Jak zatem nie tylko ściągnąć na swoją stronęCzytaj więcej

Jeśli na twojej stronie znajdują się listy pytań i odpowiedzi lub prowadzisz forum, na którym użytkownicy mogą udzielać odpowiedzi na zadawane pytania, warto zadbać o to, by opisać te informacje za pomocą danych strukturalnych. O tym, kiedy dokładnie powinno się je wdrażać oraz jakie mają zastosowanie, dowiesz się z tegoCzytaj więcej

Sitemapa to plik zawierający listę adresów w danej domenie. Pomaga ona robotom Google w poruszaniu się po jej zawartości, dzięki czemu są one w stanie szybciej dotrzeć do stron, na których zaindeksowaniu nam zależy. O tym, jak ją wygenerować oraz jakie narzędzia mogą być w tym pomocne, dowiesz się zCzytaj więcej

Zgodnie z definicją internetowego wydania Słownika Języka Polskiego PWN audyt to ewaluacja spółki, przedsiębiorstwa lub firmy pod kątem rozmaitych aspektów, np. organizacyjnych i finansowych, jak również ocena perspektyw dalszego rozwoju. Co, mając na uwadze powyższe, oznacza zatem audyt SEO? Jest to gruntowna analiza strony internetowej, oceniająca przeróżne jej elementy, jakCzytaj więcej