Przed firmami, które organizują promocję bądź jadą na targi, często pojawia się dylemat, jaki gadżet reklamowy ze sobą zabrać. Musi on wszak nie tylko przyciągnąć uwagę ewentualnych klientów, ale też stanowić dla nich pewną wartość, by codziennie go wykorzystywali i tym sposobem utrwalali przywiązanie do marki. Takim gadżetem są m.in. torby z logo firmy.
Typy toreb z nadrukiem
Sprawdzając ofertę drukarni zajmujących się nadrukami na gadżetach promocyjnych łatwo dostrzec, że pod frazą “torba” kryje się sporo produktów. Są to miedzy innymi torby na zakupy – chyba najpopularniejszy i najbardziej funkcjonalny gadżet reklamowy. Nadruk nazwy akcji lub logo na bawełnianych, płóciennych i jutowych torbach na ramię zawsze wspaniale wygląda, a zarazem jest dostatecznie wytrzymały, żeby długo utrzymywać się na tkaninie. Innym plusem takich toreb jest ich cena. Zależnie od typu torby i wielkości zamówienia, koszt z reguły zaczyna się od kilku złotych za sztukę. Nadruki można wykonać również na torbach termoizolacyjnych, konferencyjnych czy na notebooka. Są to akcesoria, które docenią m.in organizatorzy prestiżowych konferencji oraz wykładów. Oczywiście, koszt toreb tego rodzaju i wykonania druku na nich jest w takich przypadkach dużo wyższy – dochodzi do kilkudziesięciu złotych.
Co zamówić wraz z torbami z logo?
Firmy prowadzące działania marketingowe zwykle zlecają równoległe wykonanie kilku rodzajów gadżetów. Powinny więc szukać hurtowni z gadżetami, która oferuje jeszcze kilkanaście innych produktów reklamowych do zadruku. Wraz z torbami z logo firmy warto zlecić np. nadruk na koszulkach, ręcznikach czy innych użytecznych produktach z tkaniny albo uzupełnić zamówienie o tradycyjne gadżety reklamowe, jak długopisy, ołówki oraz smycze, które nadal są uwielbiane przez klientów.