Organizacja targów, kreowanie wizerunku marki – co zlecisz agencji reklamowej?

Skorzystaj z porad profesjonalistów z agencji marketingowej Kraków

Kiedy prowadzi się firmę, obojętnie czy zajmujemy się świadczeniem usług, sprzedażą czy produkcją, działania reklamowe powinny stanowić istotny element budowania rozpoznawalności marki. Duże przedsiębiorstwa oraz spółki mogą sobie pozwolić na utworzenie i opłacanie własnych oddziałów ds. marketingu, natomiast mniejsze biznesy, które sporadycznie prowadzą akcje promocyjne, z reguły korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji reklamowych.

W czym pomoże Ci agencja marketingowa?

Agencja reklamowa to zespół kreatywnych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, posiadających szereg kwalifikacji z zakresu marketingu. Dzięki zatrudnieniu zawodowców znakomicie orientujących się zarówno w obszarze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii promocyjnych w sieci (klipy i animacje viralowe, social media), jak i grafiki (również DTP), agencja marketingowa jest w stanie zapewnić klientom kompleksową obsługę. Młode przedsiębiorstwa mogą liczyć na przygotowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i projektami akcydensów (wizytówki, papier firmowy oraz obwoluty), a te które dysponują już swoim logo mogą być pewne, że zostanie ono odpowiednio użyte na etapie projektowania materiałów reklamowych – plakatów, billboardów, stoisk targowych lub folderów. Agencja reklamowa pomoże też stworzyć przyciągające, unikatowe teksty na stronę www zleceniodawcy oraz opracuje strategię komunikacji z klientami za pośrednictwem najpopularniejszych mediów społecznościowych, jak Facebook, Instagram lub Twitter.

Do kogo adresowana jest oferta agencji marketingowej?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe kierowane są głównie do przedsiębiorstw, które nie dysponują własnym działem promocji. Nie oznacza to jednak, iż to jedyny model współpracy. Praca agencji częstokroć polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w przedsiębiorstwie działowi ds. reklamy i marketingu. Przykładowo, jeśli nie ma on doświadczenia w organizacji sympozjów, spotkań z klientami czy targów wymagających zwykle wielopoziomowego planowania, te obowiązki może przejąć zewnętrzna agencja marketingowa. Może ona również posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie zżytego ze sobą i wykwalifikowanego teamu pracowników – należy powierzyć jej zaplanowanie warsztatów integracyjnych czy też opracowanie planu szkoleń. Na rynku działają setki agencji reklamowych, należy jednak decydować się na współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do obszernego grona kompetentnych ekspertów. Umożliwi to delegowanie wszelkich działań promocyjnych jednej agencjii w rezultacie – łatwiejszą kontrolę nad integralnością kampanii oraz wizerunku marki.

Adres firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]