Bądź widoczny w Google – współpracuj z agencją SEO

Dowiedz się więcej o ofercie firm SEO na https://seo4.net.

Przedsiębiorstwa oraz administratorzy witryn internetowych, którzy chcą dotrzeć do wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania, są w stanie to uzyskać na przynajmniej kilka sposobów. Pierwszy, którego nie poleca się, to próbowanie starań samemu. Nie mając doświadczenia w kwestii SEO i nie śledząc codziennie informacji o zmianach w algorytmie Google, ciężko postępować prawidłowo i – kluczowe – skutecznie. Kolejne podejście to utworzenie etatu dla profesjonalnego SEOwca, jednak nie każda firma się na to decyduje powodu ograniczeń budżetu. Trzecia metoda to podjęcie współpracy z agencją SEO. Wydatki przeznaczone na takie działania można dostosować do możliwości finansowych zlecającego. Plusem zlecania działań agencji SEO jest to, że pomijając specjalistów od SEO w pracują tam także eksperci od programowania, projektowania graficznego, kampanii Google Ads oraz copywritingu, którzy służą rzeczową pomocą w tych obszarach.

Cechy profesjonalnej firmy SEO

Agencji SEO w Polsce jest bardzo wiele. Czym kierować się w trakcie poszukiwań firmy, która podniesie naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Rekomendujemy wybrać agencję, która działa na rynku od kilku lat. Liczba firm SEO, a również tych kreatywnych czy marketingowych, co roku wzrasta, co nie zawsze idzie w parze z jakością usług. Współpracując z firmą, która istnieje od mniej więcej dekady, można mieć pewność, że ma ona duże doświadczenie i może w każdej chwili pochwalić się ciekawym portfolio swoich poprzednich klientów. Agencje SEO częstokroć na swoich stronach dodają zakładkę z opisem tzw. „kejsów”. Przed podpisaniem umowy wypada przeczytać opisy takich przypadków, by przekonać się, jakich rezultatów można się spodziewać po agencji, jak również to z jakimi zadaniami przyszło im się zmierzyć i dla jakich branż pracowała. Odpowiedzialna agencja SEO to taka, która działa przejrzyście: pisze o planach zadań na nadchodzące miesiące, ale również przesyła sprawozdanie ze zrealizowanych działań i ich efekty.

Kolejny zasadniczy aspekt to spersonalizowana oferta i dobranie strategii prac do potrzeb działalności, którą prowadzi zleceniodawca agencji. Jeżeli agencja SEO na zapytanie ofertowe reaguje w ciągu kwadransa, a oferta wygląda jak gotowy szablon, należy traktować to jak znak alarmowy. Po otrzymaniu zapytania pracownik rzetelnej agencji SEO winien skontaktować się z zainteresowanym klientem, by poprosić o kolejne dane o firmie, niezbędne do opracowania dla niej indywidualnej oferty. Mamy tu na myśli dane, których nie można odszukać tak po prostu online, jak np. informacja o realizowanych do chwili obecnej pracach SEO czy o istotnych dla klienta usługach bądź towarach, które potrzebuje wypromować.

Rozliczenie za usługi firmy SEO – których ofert unikać

Ostrożnie warto potraktować agencje SEO, które oferują rodzaj umowy z zapłatą za wypracowany efekt. W takim systemie zleceniodawca rozlicza się z agencją SEO wówczas, kiedy frazy kluczowe zdobędą określone w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (np. wejdą do pierwszej strony wyników albo do Top5). To w dalszym ciągu dość popularny sposób rozliczeń, aczkolwiek wiąże się ze sporym zagrożeniem – można bowiem osiągnąć szybkie rezultaty naruszając standardy ustalone przez Google. Nieprzerwanie aktualizowany algorytm też nie pomaga w spełnieniu obietnic składnych zleceniodawcy, więc odpowiedzialna firma SEO nigdy nie zapewnia osiągnięcia konkretnych efektów. Jeśli chodzi o opłatę za usługi agencji SEO, to rzadko bywa ona stała – zazwyczaj w pierwszych tygodniach po podpisaniu umowy niezbędne jest zaangażowanie większego budżetu, aby wykonać dokładny audyt SEO, a później zrealizować wszystkie wymienione w nim sugestie. W późniejszych miesiącach współpracy, gdy witryna zleceniodawcy zostanie już zoptymalizowana, koszty prac są znacznie mniejsze.

Adres firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]